Stoer en krachtig

//Stoer en krachtig

Stoer en krachtig

Een eigen bedrijf, een eigen assortiment en een eigen bedrijfsnaam. Dat klinkt stoer. En dan? Ineens zit je middenin een creatief proces… Social media, website, visitekaartjes, wijnbrochure, briefpapier. Wat is van deze tijd en wat niet meer, moeten we niet iets anders bedenken om onszelf te onderscheiden of gaat de kracht nog altijd uit van wie je bent en wat je komt brengen? Maar als we dan al iets willen creëren, wat komt er dan op te staan? De uitstraling!

Wij van W3 Wijnen zijn jong, energiek en echt wijs met wijn! Hoe vertaal je dat en wat je aanbiedt in je logo? Nou gewoon heel simpel eigenlijk met datgene waar het mee begint, het openen van een goede fles wijn: Château de Citeaux Les Grands Charrons AOC Meursault 2015. Net zo jong en energiek als wij, maar wel met kracht en een zekere mate van gewaagdheid. Wacht eens even…. Je komt pas bij dit rijke sap als je gebruikmaakt van een kurkentrekker. Dat is het! De schroef van de kurkentrekker, stoer en krachtig als die is, leidt je naar dat waar je je zo op verheugd. Het wekt zowel interesse als een bepaalde verleiding op. Eigenwijs! Dat is wat ons representeert. Wij zijn trots op het resultaat!

Oordeel zelf, dit is toch briljant?!

Proost!

Judith Blume

2017-09-08T12:43:03+00:00